1111

Tala Fou

Pusa vai fagafao atamai?5 faʻailoga faigata e aʻoaʻo oe i le auala e filifili ai!

O le tele o vai inu mo fagafao ua avea ma mataupu taua mo le au suo otaota.Aemaise lava, o fagafao e le fiafia i vai inu e masani ona mafatia i fatugaʻo, urinary system ma isi faʻamaʻi ona latou inu le vai ma e le lelei le metabolism.O vai feavea'i e mafai ona fa'ateleina ai le fiafia o fagafao i vai inu, o lea e sili ai ona talafeagai le filifilia o se fagafa'ato'aga vai fagafao.
I le feagai ai ma le tele o vaipuna vaiinu eseese i luga o le maketi, e iai foi ni au filifiliga faigata?O le mea moni, o le filifilia o fagafao vai dispenser, o nei faʻailoga faigata e le mafai ona faʻaitiitia!
Filifiliga auala ole fafaga fagafao poto dispenser:
1. Tele o le gafatia
O le tele o tagata suo suo otaota e alu i fafo mo se taimi umi ma e le mafai ona toe faʻatumu vai inu mo fagafao i le taimi, o lea latou te manaʻomia ai se faʻatau vai tele, lea e mafai ona faʻamalieina manaʻoga vai o fagafao mo le tele o aso.
2. Tulaga lelei o pamu vai
O le ola tautua o le vai e fa'atatau i le lelei o le pamu vai.O le mea lea, pe a filifilia le pamu vai, e tatau ona tatou filifilia le pamu vai maualuga, lea e lelei le faʻaogaina o le suction ma le maualuga o le vai.E sili atu ona faigofie mo fagafao ona maua vai.
3. Faigofie o le malepe
E mana'omia ona fa'amama fa'atasi ma vai fagafao.Afai e tele naua vaega ma tulimanu mate, e matua faigata lava ona fufulu.O le mea lea, o le fa'amama faigofie ma le fa'amamāina o mea ponesi ia mo le filifilia o vai vai.

4. Faʻamautinoaga saogalemu

Afai e le mafai e le ofisa e aveese otaota ona siaki i taimi uma pe maualalo tele le maualuga o le vai, e tatau ona amanaia le aoga o le mu.I le tulaga o le le lava o le vai, o le a tipi otometi le eletise e faʻaitiitia ai lamatiaga saogalemu.

5. Aafiaga o le filiga
E taua tele le lelei o vai inu fagafao.O mea leaga ma manogi uiga ese i totonu o le vai e ono fa'aitiitia ai le naunau o fagafao e inu vai.Filifili se vai fa'atau vai e tele galuega fa'amama, e mafai ona fa'amama lelei ai toega ma lauulu, fa'amama le lelei o le vai, ma fesoasoani i fagafao e inu vai ma le soifua maloloina.
6. Tulaga pisa
O lo'o galue pea le fa'asoa vai, ma e tatau ona amanaia le leo o le pamu vai ma le tafe o le vai.Afai e leotele tele le pisa, o le a aʻafia ai le isi i le fale, o lea e sili ai le filifilia o le sitaili leoa.

Asiasiwww.petnessgo.comia iloa atili fa'amatalaga.

 

800主图2


Taimi meli: Me-30-2022